sobota, 8 marca 2014

Mamy weekendzik!

Weekend! Tak, wiem, Wy wszyscy już wiecie, że już mamy weekend. Nudzi mi się okrooopnie, mimo że powinnam pisać wypracowanie ;) To też jest nudne, więc niczego by to nie zmieniło..
Okej, ostatnio mam obsesję na AC/DC. No dobra, to było na początku tego tygodnia, teraz zmieniło się na Led Zeppelin. Jestem dość dziwnym człowiekiem (człowiekiem? nie wiem czy można nazwać mnie człowiekiem) i ciągle miewam takie fazy.

Byłam dzisiaj z przyjaciółką (p r z y j a c i ó ł k ą, naprawdę, ja mam przyjaciół!) na rolkach, nażarłyśmy się lodów i chipsów, no i spotkałam bardzo dobrą koleżankę, no i ogólnie było dość fajnie. Potem zeszłam na dół do mojej babci (moja babcia słucha muzyki ROCKOWEJ) i grałam na pianinie Richard Marx - Right here waiting (Where ever you go) oraz (patrz: nuta na dziś) Stairway to Heaven (ta ostatnia to jedna z najfajniejszych piosenek, jakie w życiu słyszłam!).

Nuta na dziś? Zdecydowanie to:


Ania

2 komentarze: